Complimenten en klachten | Lelie zorggroep

identiteit

Complimenten en klachten

Tevreden?

Bent u tevreden? Laat het ons weten!

Bespreek uw klacht 

Als u een klacht of verbeterpunt heeft, kunt u die bespreken met de betreffende medewerker, het team of de leidinggevende. In een open gesprek proberen we samen met u tot een oplossing te komen. Meestal lukt dat ook.

Bent u niet tevreden over de afhandeling of wilt u uw klacht liever afhandelen met onze klachtenfunctionaris? Zie het kader rechts voor de contactmogelijkheden en klachtenregeling. Of klik hier om direct het klachtenformulier in te vullen.

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met de zorg en help zo anderen met kiezen. Ga naar ZorgkaartNederland.nl en plaats uw waardering.

Klachtenfunctionaris

Klachtenfunctionaris

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht door de medewerker of het team of bespreekt u uw klacht liever met een derde, dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris, Sonja Elbertsen-den Braber, telefoon 0900-22 44 777, e-mail klachten@leliezorggroep.nl. De klachtenfunctionaris is onpartijdig, informeert, adviseert en luistert en kan, als u dat wilt, bemiddelen om uw klacht op te lossen. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Lees voor meer informatie de folder Niet tevreden over onze zorg? of lees ons uitgebreide klachtenreglement.

Zorg verdient waardering

www.leliezorggroep.nl

Waardeer mij

0900 22 44 777

Vragen? Advies nodig?

Neem dan contact op met een van onze adviseurs.