Een paar maanden geleden hebben we een extern cliënttevredenheidsonderzoek uitgezet binnen het sociaal domein. We zijn blij met het aantal reacties dat we hebben ontvangen én met de prachtige resultaten die daaruit zijn voortgekomen. In dit bericht delen we graag de uitkomsten.
Ambulante hulpverlening
De cliënten die hulpverlening ontvangen, lieten weten dat zij de begeleiding gemiddeld waarderen met een cijfer van een 8,1. Fantastisch! Ze geven aan zich gezien en gehoord te voelen. Cliënten ervaren de hulp als professioneel, betrokken, vriendelijk en persoonlijk.
Hulp bij huishouden
Ook binnen de hulp bij het huishouden zijn de resultaten heel positief. Cliënten laten weten dat ze de hulp goed vinden, de medewerkers vriendelijk zijn en netjes werken. Het gemiddelde rapportcijfer voor de huishoudelijke hulp is een 8,5. Wat een geweldig resultaat!


De waardevolle feedback uit het onderzoek gebruiken we om onze hulpverlening en huishoudelijke hulp door te ontwikkelen. We zijn dankbaar voor deze prachtige cijfers en vooral ook trots op onze medewerkers die zich elke dag weer inzetten voor de cliënten. Wat een mooie waardering voor de hulp!